Waarom ik van toegevoegde waarde kan zijn voor jouw bedrijf? Lees hieronder meer over mijn werk en ervaring van de afgelopen 10 jaar.

“In 2009 studeerde ik af aan de NHTV in Breda en ben ik voor het eerst als eventmanager aan de slag gegaan. Ik organiseerde op diverse locaties in Nederland en België beach volleybal evenementen van A tot Z. Alle te bedenken werkzaamheden kwamen als event manager voorbij zoals; van het aanvragen van vergunningen, het werven van personeel, tot het meedenken met de marketinguitingen en het neerzetten van de volleybalvelden op locatie.

Ondertussen werd het beach volleybal steeds populairder in Nederland en organiseerden wij naast de breedtesport- ook de topsportevenementen. Denk hierbij aan bekende evenementen in het The Hague Beach stadion, op de Dam in Amsterdam of bij de SS Rotterdam. Tijdens deze evenementen was ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van de klant-events en sponsormeetings op locatie. In deze tijd merkte ik dat ik mij ook graag verder wilde ontwikkelen op het organisatorische aspect.

Na 3,5 jaar begon het toerisme weer te kriebelen en ging ik als product manager aan de slag bij een middelgrote touroperator (Chalet.nl, wintersportaanbieder) waar ik een zomerlabel naast het bestaande winterlabel op mocht zetten. Wat een geluk en hoe leuk was het om dit label helemaal op de markt te mogen zetten samen met de marketingafdeling! Een aantal weken in het jaar kon je mij in Italië vinden en in deze tijd is dan ook de liefde voor dit land ontstaan!

Na 5 jaar liep het erg goed en wist de klant ons te vinden, dus voor mij werd het tijd voor een nieuwe uitdaging! Deze vond ik bij een kleinere touroperator (Summit Travel, wintersportaanbieder) in Rotterdam. Ik kreeg hier de kans om de afdeling product management op te zetten, met de verbetering van het backlog systeem bezig te zijn en een stukje sales te doen. Deze touroperator is actief op de particuliere en zakelijke markt en met mijn ervaring in de evenementen heb ik voor iets meer dan 500 collega’s een wintersport incentive in Italië mogen organiseren. Voor de groep is o.a. een compleet eigen après-ski dorp gebouwd en zijn er diverse dj’s ingevlogen. Het werd een groot succes en daarmee eentje voor op mijn CV!

Het gevoel om voor mijzelf te beginnen werd ondertussen steeds sterker en daarom ben ik naast mijn baan, in mijn privétijd, fietsweekenden in Italië en de Ardennen gaan organiseren. Ook heb ik een eigen vrouwen fietsclub (Giro Donne), met kledinglijn, opgezet die veel enthousiaste dames heeft aangetrokken!

Sinds ik voor mijzelf begonnen ben (juli 2018), heb ik verschillende opdrachten mogen uitvoeren. Zo heb ik voor mijn oude werkgever Chalet.nl het Italië zomer label (wat ik eerst op de markt heb mogen brengen) een jaar lang mogen managen – en samen met het development team heb ik een nieuwe website online gezet. Daarnaast deed ik de marketing (online en offline) en was ik het aanspreekpunt voor de eigenaren (productmanagement) en klanten (sales). Aansluitend heb ik bij een andere Italië specialist de website Tritt-Italië mogen opbouwen – hier kwam mijn kennis voor het product maar ook voor het systeem en werkbaarheid van de website goed van pas.

Naast deze opdrachten was ik (en ben ik momenteel nog steeds) onderdeel van het organisatie team van een grootschalig congres in Milaan. Voor dit congres ben ik verantwoordelijk voor ca 1500 hotelbedden. Helaas is het congres in 2020 niet doorgegaan vanwege Covid-19, en werken we nu samen met de klant en de hotel eigenaren toe naar eind 2022.

Sinds februari 2021 ben ik onderdeel van het organisatieteam die take away proeverijen in diverse steden organiseert. Ik heb tot nu toe al vele nieuwe steden kunnen toevoegen aan het aanbod, en hoop hier nog lang bij betrokken te kunnen blijven.

Tot op heden heb ik het geluk gehad om veel mooie, leerzame dingen te mogen doen waar veel variatie en uitdaging in gezeten heeft. De grootste leer hierbij is voor mij toch wel dat organiseren, productmanagement en het verbeteren en opbouwen van systemen / websites, mij enorm veel energie geven!

Wil je meer weten over mijn werkervaring? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn.”